Společnost Google pomůže s digitalizací Slovenské firmám. Do konce roku 2021 chce naučit dalších 50 tisíc Slovenská společností a jednotlivců lépe využívat internet na růst svého podnikání, nalezení práce či rozvoj kariéry.
Pod záštitou Ministerstva investic, regionálního rozvoje a informatizace a ve spolupráci s dalšími partnery chce Google v první fázi pomoci malým a středním podnikům oživit svůj byznys pomocí online nástrojů.
„Vítám tento projekt, jehož cílem je pomoci malým a středním podnikatelům zvýšit potenciál jejich podnikání. Koronavirus změnil mnohé věci, které fungovaly ještě před pár měsíci. Dnes si už i menší podnikatelské subjekty naplno uvědomili potřebu své přítomnosti v online prostoru, „uvedla vicepremiérka a ministryně informatizace Veronika Remišová.
Jak doplnil šéf slovenského Googlu Rasťo Kulich, firmy, které dokázaly reagovat na změnu nejen díky kvalitní infrastruktuře, ale i potřebným digitálním dovednostem dokázali krizovou situaci zvládnout lépe. „No mnoho společností stále netuší, jak na to, a proto jim chceme pomoci prostřednictvím užitečných nástrojů a bezplatným vzděláváním,“ řekl.

Cílem nového vzdělávacího programu je poskytnout podnikům praktické návody, jak využít internet pro růst svého byznysu. Společnosti se v rámci něj naučí jak být dohledatelný online, získají praktické návody, jak prodávat online, expandovat do zahraničí a efektivně spolupracovat.
Dalším nosným projektem pomoci Slovenské firmám je spuštění programu, který je určen pro pokročilejší podnikatele se zaměřením na akceleraci jejich byznysu. Kromě vzdělávání získají zapojeni podnikatelé i individuální byznys konzultace s odborníky.